חישוב שעות עבודה

data2_350px

היום כבר לא צריך לעבוד קשה בשביל לחשב שעות עבודה. אפשר לעשות זאת בקלות באמצעות תוכנה לחישוב שעות עבודה ובכך לחסוך זמן ומשאבים רבים אחרים.

אז איך מבצעים כיום חישוב שעות עבודה?

כל מקום עבודה וכל מי שעוסק בתחום של משאבי אנוש וחישוב שכר מודע היטב לחשיבות העצומה שקיימת לביצוע מדויק של חישוב שעות עבודה של כל עובד ועובד בארגון או בחברה. לא רק שחישוב זה הינו הבסיס של השכר שמגיע לעובד לקבל, זו דרישה מפורשת של החוק ובכל רגע נתון חובה על המעסיק, במידה ויידרש לכך, להציג דו”חות מפורטים ורישומים נכונים ומדויקים של כמות השעות שעבדו העובדים בחברה / בעסק על פי חתכים שונים (חודש, שבוע, שנה ועוד).

בעבר היה צורך בחישוב ידני של כל שעות העבודה והמנוחה של כל העובדים, מה שהצריך ריכוז רב ואפילו השבתה של אחד העובדים, שכן הייתה חובה לעשות זאת לאט ובזהירות על מנת שלא לעשות טעויות שישפיעו על השכר. כיום עניין זה פשוט הרבה יותר, בזכות תוכנה לחישוב שעות עבודה כדוגמת Timewatch שמבצעת את החישוב באופן אוטומטי ובצורה מהירה ויעילה הרבה יותר.

מה בדיוק עושה תוכנה לחישוב שעות עבודה?

כאמור, וכפי שנרמז משמה – תוכנה זו מבצעת חישוב מדויק ומדוקדק של שעות העבודה והמנוחה של כל העובדים בארגון. על פי הגדרות שמוזנות בתוכנת Timewatch, התוכנה מבצעת ניתוחים ומוציאה דוחות בנוגע לשעות שחרגו מן התקן, זמן הפסקה או כל חריגה אחרת. כמו כן, התוכנה מאפשרת הפקת דו”חות שעל בסיסם ניתן להפיק לקחים וללמוד אודות העבודה שמתבצעת בחברה או בארגון ובדיקה מעמיקה בנוגע לכדאיות של תקן או תפקיד מסוימים. מדובר בתוכנה שכדאי שתהיה מותקנת בכל ארגון ומקום עבודה.

לתחום של חישוב שעות עבודה יש חשיבות מכרעת וגם יש דרישה של רשויות החוק במדינה לשמור ארכיון ונתונים ישנים של שעות העבודה של העובדים על מנת להציג בביקורות שונות או במקרה של הגשת תביעה על ידי עובד. תוכנה לחישוב שעות עבודה כדוגמת תוכנת Timewatch מתוכנתת כך שתוכל להפיק את הדו”ח שיהיה נוח לבדיקה של חשבי שכר או רואי חשבון ותיתן את התמונה האמיתית והמלאה גם אם ישנן חריגות שצריך להתייחס אליהן.

data2_350px

אנא הזינו את פרטיכם ונשוב אליכם במהרה!​​​​​​​​​​​​​​



    TIMEWATCH