שעון נוכחות לעסק

כל עסק המעוניין לשגשג ולצמוח חייב לפקח בקפידה על הוצאותיו והכנסותיו ולוודא שההכנסות עולות על ההוצאות כמובן. אחת ההוצאות הגדולות ביותר של העסק הן המשכורות הניתנות לעובדים. בעוד שכוח אדם מחויב ויעיל הוא הכרחי, חשוב לוודא שהשעות המדווחות על ידי כל עובד הן אכן מדויקות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא שעון נוכחות לעסק המספק מעקב בזמן אמת ומצג נתונים מקיף.

שעון נוכחות לעסק – יחסי עבודה בריאים יותר

 

חשוב לדעת כי על פי חוק מחויב המעסיק לפרט את שעות עבודתו של העובד בתלוש השכר, לכן מעקב אחר שעות אלה באמצעות שעון נוכחות לעסק הוא הכרחי. דיווח מדויק ומעקב שוטף אחר נתונים יסייע גם למעסיקים לדעת בכל עת כמה שעות עבד כל עובד. מהצד השני, שעון נוכחות לעסק יכול למנוע אי הסכמות מיותרות על שעות שכר שלכאורה הוחסרו מתלוש השכר.

שעון נוכחות לעסק מהעידן החדש

 

בעוד שבעבר שעון נוכחות לעסק היה ידני לחלוטין, כיום ניתן למצוא פתרונות מתקדמים הרבה יותר המייעלים את ניהול כוח האדם. מערכת נוכחות עובדים אוספת את הנתונים שהוקלדו לתוך שעון נוכחות לעסק ומציגה אותם בצורה מסודרת. בעזרת המערכת ניתן להעביר נתונים בקלות רבה הישר לתוכנת השכר. כך למעשה אתם חוסכים גם זמן יקר עבור חשבי השכר, שאותו יוכלו להשקיע במשימות אחרות.

המערכת גם תשקף לכם תמונת מצב של נוכחות העובדים בכל רגע ביום, גם במקרים שבהם נעשית עבודה מרחוק. כניסה מרחוק מתאפשרת הודות לכך שהעובד יכול להכניס דיווח הישר מהטלפון הנייד, בעוד שהמערכת תציג את מיקומו הגיאוגרפי של העובד. שעון נוכחות לעסק המופעל דרך המכשיר הנייד ניתן להורדה כאפליקציה בכל סוגי המכשירים. העובד יכול לדווח את שעותיו בקלות רבה ללא תלות במקום או זמן. כמו כן, גם העובד עצמו יקבל מידע על כמות השעות שעשה ואף לדווח נתונים נוספים כמו: מספרי פגישות, סכומי מכירות, מרחקי נסיעה ועוד.

שעון נוכחות לעסק עם אפשרויות דיווח מגוונות

 

לצד אפשרות הדיווח באמצעות שעון נוכחות לעסק דרך הטלפון הנייד ישנן אפשרויות רבות נוספות. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לעשות זאת היא באמצעות שעון נוכחות ביומטרי. שעון זה עובד על זיהוי טביעת אצבעו של העובד בעת כניסתו למקום העבודה. הסיבה לפופולריות של שעון נוכחות זה היא העובדה שהכניסה אינה יכולה להתבצע על ידי עובד אחר. כך למעשה נמנעת האפשרות של הכנסת עובד למערכת בידי עובד אחר. שעון נוכחות זה כולל גם חיווי קולי בעברית המאשר את זיהוי העובד וכניסתו למערכת. המידע כולו נשלח אוטומטית למערכת דיווח הנוכחות.

שעון ביומטרי מתקדם אף יותר פועל על ידי זיהוי פניו של העובד. כאן לא נדרש מגע במכשיר כלל, שכן המערכת סורקת את פניו של העובד מרחוק. שעון נוכחות זה מתקדם כל כך שביכולתו לסרוק את פני העובד אפילו בסביבה חשוכה. שעון זיהוי הפנים מאפשר אפילו את צילום פניו של העובד בעת הדיווח. כמובן שכל המידע מועבר אוטומטית למערכת הדיווח.

סוג נוסף של שעון נוכחות לעסק הוא קורא קרבה. הכניסה למערכת דרך שעון זה מתבצעת על ידי כרטיס או צ’יפ, אשר בעת הצמדתו למכשיר הנוכחות נרשמת כניסתו או יציאתו של העובד. זוהי שיטה רווחת מאוד המקלה על העובדים בכניסתם. כמו כן, גם שעון נוכחות זה מתחבר באופן ישיר למערכת דיווח השעות ואפילו ניתן להוריד את המידע ממנו באמצעות דיסק און קי.

לסיכום, שעון נוכחות לעסק הוא כלי חיוני עבור כל עסק באשר הוא. הבחירה בשעון מתקדם יכולה להזניק את העסק קדימה ולהבטיח שכל הנתונים מנוהלים בשליטה מוחלטת. כל שלב החל מכניסת העובד ועד הפקת תלוש השכר מתועד בקפידה וכך יכול העסק לחסוך עלויות משמעותיות הנגרמות בשל תיעוד לקוי. כמו כן, מערכת הדיווח תשלח לכם התרעות במקרה של דיווחים חריגים מצד העובדים. אם גיליתם דיווחים ממקומות לא מורשים תוכלו לחסום אותם בלחיצת כפתור דרך המערכת.

היתרון הגדול ביותר של המערכת הוא שהיא מאפשרת לכם שליטה מוחלטת בכל דיווח ודיווח כך שלעולם לא תשהו בעלטה. אם יעלו בכל עת שאלות אודות תפעול המערכת תוכלו לפנות לתמיכה טכנית במהלך השבוע.

להצטרפות חייג/י עכשיו: 1-700-073-002 או לחץ כאן
ואנו נשמח ליצור עמך קשר במהרה

 

אנא הזינו את פרטיכם ונשוב אליכם במהרה!​​​​​​​​​​​​​​



    TIMEWATCH