שעון נוכחות סלולרי – אפליקציית שעון נוכחות

עולם האפליקציות מגיע אל מקום העבודה שלנו. עדכון שעות עבודה דרך שעון נוכחות סלולרי או דרך אפליקציית שעון נוכחות הוא פריצת דרך אמיתית, כפי שניתן להתרשם ממערכת Timewatch.

 

מה עושים עם שעון נוכחות סלולרי

בדיוק כפי שזה נשמע, מכשיר הטלפון הנייד מאפשר לבצע פעולות הקשורות לשעות העבודה באמצעות אפליקציית שעון נוכחות שניתנת להורדה מחנות האפליקציות של גוגל / אפל. אפליקציה שעון נוכחות מתאימה בעיקר לעובדים שבשל אופי התפקיד שלהם נמצאים הרבה מאוד שעות, או אפילו ימים שלמים מחוץ למשרד ולכן לא מחתימים את כרטיס העובד שלהם בצורה הרגילה והמסורתית. על מנת ששעות העבודה שלהם יהיו נכונים ומדוייקים עליהם לבצע דיווח נוכחות מרחוק. בנוסף, אפליקציה לשעות עבודה מתאימה מאוד גם לעובדים בתחום ההייטק.

שעון נוכחות סלולרי של מערכת Timewatch הוא הפתרון המושלם עבור עובדים אלה. במקום לבקש שמישהו יבצע את העדכונים עבורם או להגיע במיוחד אל מקום העבודה בכדי להשלים את השעות, הם עושים זאת בקלות ובמהירות דרך אפליקציית שעון נוכחות אשר מותקנת במכשיר הטלפון הנייד שלהם באישור של מנהל מקום העבודה ובסנכרון מלא עם מחלקת השכר ומשאבי האנוש של הארגון.

 

מה עוד עושים עם אפליקציה שעון נוכחות

√ דיווח משימות – העובד יכול לדווח כניסה ויציאה ממשימות שהוגדרו לו על ידי המנהל. דיווח משימות מאפשר למעסיק לפלח ולנתח את שעות העבודה של העובדים בהתאם למשימות שלהם.

√ דיווח הערה יומית – העובד יכול לעדכן הערה יומית אשר תשמש את מחלקת השכר בארגון בעת הכנת השכר.

√ דיווח העדרות – העובד יכול לדווח סוגי העדרות שנקבעו על ידי המעסיק (חופש, מחלה, מילואים וכו’). ההעדרות מסומנת כהעדרות שעדכן עובד ותמתין לאישור המעסיק.

√ דיווח רכיב יומי מיוחד – העובד יכול לדווח על רכיב יומי שיקבע על ידי המעסיק, כגון: מס’ מכירות יומי, מס’ פגישות יומי, מס’ ק”מ יומי וכו’. נתון זה יופיע בדו”ח הנוכחות החודשי של העובד וניתן להעבירו לתלוש השכר.

אפליקציית שעון נוכחות כדוגמת Timewatch מאפשרת לעשות את כל האמור לעיל. מהטלפון הסלולרי של העובד הוא יכול לבצע את הדיווחים באמצעות שעון נוכחות סלולרי בכל רגע ומכל מקום שבו הוא נמצא.

כל דיווח של העובד כולל גם את מיקום העובד ממנו בוצע הדיווח. ניתן לראות את המיקום על גבי המפה ולקבל התראות על דיווחים שבוצעו בתוך או מחוץ לאזורים שנקבעו ע”י המעסיק.

אין ספק שהשימוש עם אפליקציה שעון נוכחות Timewatch הופך את דיווחי הנוכחות להרבה יותר קלים וזמינים, ומאפשר לבצע מעקב וניהול מדויק יותר של שעות העבודה של העובדים.

אנא הזינו את פרטיכם ונשוב אליכם במהרה!​​​​​​​​​​​​​​



    TIMEWATCH